keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Talven riemuja.

No nyt on saatu sitä lunta ja pakkasta!
Senpä vuoksi toteutimme erään talvenriemuihin kuuluvan jutun, mitä ei oikein voi luonnossa tehdä kesällä saati muutenkaan sula-aikaan. Siihen tarvitaan siis jäätä. :)
Arvaattekos jo.. niinpä.

Eilen kävimme luistelemassa joka oli muistini mukaan Kertulle jo 3:s kerta. Minä olin mukana 2:n kerran,mutta en itse ollut luistimilla suinkaan.
Syy, miksi en itse luistimille nouse vielä on se varpaani sivussa oleva kipeä patti joka estää luistinten jalkaan laittamisen. Tai no voi ne jalkaan laittaa, mutta se painaa ja painettaessa sitä pattia koskee.->ei hyvä siis.
(huomenna olen menossa näyttämään sitä pattia ortopedille joka päättää mitä sille voisi tehdä. poistettavahan se on, se on selvää, koska ei siinä kuulu olla moista.)

Koska luistellaan, ihan muuten vaan,
kun maassa on lunta ja pakkasta!
Koska luistellaan ihan muuten vaan,
no tietenkin talvella!

Oliskin jännä joskus toteuttaa joku laulunsanojen mukaan tapahtuva juttu, eli nyt meillä olis vielä sitten toteutuksen alla se hiihtely ja mäenlasku. :)
Hoksitteko pointin mitä meinasin. - Uskoisin. :)

Tänään olen herännyt ite jo klo 05:30 ja siinä join kupin kahvia ja mietin mitä tänään tekisi. No mitäs muuta kuin valmistelisin lapsille ruoat huomisellekin että on evästä valmiina kun lapsilleni hoitaja tulee tänne minun ollessani siellä lääkärissä. Tein tälle päivää makaronilaatikon jo aikanaan ja sitä jo syötiinkin.
Huomiselle olen aikeissa tehdä vielä vatkatun vispipuuron mustikoista. Kertun toive oli se.

Tosin se, että jos Kerttu jotakin ruokaa toivoo, ei tarkoita että hän sitä sitten söisi maistamista enempää.. ;)
että sellainen tyttö se meidän Kerttu.

Jaahas, se pysähtyi pyykkokonekin. Lantulla oli vaipan ohi mennyt pissat nukkuessa niin peitto piti laittaa koneeseen, Taas, (Ja sanottakoon selvennyksenä että ne pissat oli karannut siis ohi vaipasta Lantulla... ;D )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti