sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Jokohan oppi meni perille?

Nimittäin olen onnesta soikea Kertun tehtyä tänään jo 2 kertaa kakkia pottaan!
Meillä on ollut sen kanssa vaikeuksia. Ei ole suostunut tekemään pottaan. Toisinaan ei silminnähden olis halukas ollu tekemään edes vaippaan. Joo. luumusoseet on ollut käytössä nyt jo hyvän aikaa + että sitä imelänsyömistä olen rajoittanut.
Tänään siis on tehnyt jo 2 kertaa potalle :)


IHANAA!!!
Jokohan se alkaisi sujua...TOIVON NIIN KOVIN sillä muuten ei meillä vaippaa tarvitse. Jonkun kerran olen antanut vaipan siksi aikaa että on saanut tehdä sen kakkansa vaippaan. Jonnekinhan se on tehtävä, eikai se suoli loputtomiin pysty pidättämään.

Mitenkäs kenenkin luona on virpojia käynyt?
Meillä on aamupäivän aikana käynyt jopa muutama.
Ensin kävi puputyttö ja noita-akka(?) ja olin niin innoissani että haettuani palkan heille, en tajunnut että he eivät jättäneet sitä vitsaa minulle. Tosin eipä heillä ollut kuin 1 vitsa, että lieneekö ollut tarkoituskaan jättää... Ei haittaa.
Meni joku tovi niin taas ovelta  kuului koputtelua. Nyt siellä oli erään tuttavani lapset, 2 noita tyttöä ja poikakisu. :)
Heiltä sentään sain sen vitsan.

Meidän Kertun sain kuvan ajaksi seisomaan kahvipannu kädessä ja toisessa virpomavitsa. Sainpa oikein punaisen huivinkin hänen päähänsä laitettua leuan alta kiinni :D
Sitten hän sanoikin että "pulittaa" (se huivi) ja niinpä otin pois. :)
Sain kyllä mielestäni aika hyvän kuvan ja sitä laittelinkin tytön kummeille pääsiäistoivotuksena. Kenties tännekin jos/kun osaan sen siirtää.


Oikein hyvää pääsiäistä kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti