tiistai 19. helmikuuta 2013

TÄH!? EIKÄ...

MINÄ OLIN VOITTANUT!!!ONNETAR OLI SUOSINUT MINUA!?
USKOMATONTA!!!!

Tulin osallistuneeksi (ilmeisesti facebokissa, ellen väärin nyt muista...) Pågenin ystävänpäivä kisaan jossa palkintona oli vauvahaalari + korkealaatuisia Pågenin tuotteita.

MINÄ OLIN YKSI ONNEKKAISTA!

Palkinto postitetaan meille tämän viikon aikana...
Ai miten tuollaisen tiedon saaminen voikin piristää tälläisessä sairastuvassa eloa.
Jos jotain huonoa, niin ei jotain hyvääkin! Oi IhQuu... :)

*Lupaan jakaa virtuaalisesti kaikkien teidän kanssanne sen nautinnollisen tarjottavat giflar-pullat kahvin kera tai mitä ikinä sieltä tuleekin... :)*

2 kommenttia:

  1. Hauska kuulla, että niistä arpajaisista oikeasti voittaakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hieman epäilin itsekin kun siihen kisaan osallistuin mielialalla "Joopa-joo, tästäKÄÄN mitään voita, mutta yrittänyttä ei laiteta..."

      Poista