tiistai 22. tammikuuta 2013

Keskiviikko 23.1.2013

Olin taas olevinani aamulla jotain, mitä joku voisi reippaudeksi kutsua.
Pesin olkkarin ikkunat sisältä ikkuna-tolulla. Samalla pyyhin myös lasipöydän, mutta veikkaan että se on pyyhittävä vielä monen monta kertaa ennen kastajaisia Kertun sotkiessa sen. Hän kun onnistuu aina kuin ihmeen kautta mennä syömään jotakin olkkariin sen pöydän ääreen ja juuri silloin kun minä en näe. (Olen joko käymässä wc:ssä tai levittämässä pyykkiä tmv.)
Eilen illalla kävimme vaunuillen kaupalla tekemässä ruokaostokset. Teki ihan hyvää, sillä pakkanen ei tuntunut kovalta. Senkö vuoksi sitten alkoi väsyttää jo klo 20 ja menin petiin "Lantun" kanssa. Tosin 1h jälkeen "Lanttu" vaati saada ruokaa ja piti nousta sitä lämmittämään hänelle. Toinen osapuoli kuitenkin lopulta syötti sen, joten minä menin jatkamaan unia.

Näin kyllä kovin merkillisiä unia. -Pitkästä aikaa!
Eräs oli sellainen, että minun tätini tuli tyttärensä kanssa meille lapsineen aivan yllättäen kävellen vain ovesta sisään. Serkkuni vanhin tytär toi minulle lahjakassin jossa oli kylpysaippuaa, pieni pyyhe ja jokin kolmaskin oli, mutten enää muista mikä/mitä se oli...Lisäksi hän kääntyi vielä annettuaan lahjakassin minulle ja sanoi "Iso hali" ja halasi minua. (Kertun tapaan...)
Seuraava uni oli sitten taas sellainen, että...
Olimme kesällä pihalla. Taivaalla oli muutama pilvi ja aurinko paistoi. Huomasin kuitenkin taivaalla pienen mustan pilven joka kasvoi aina suuremmaksi joka katsonta kertani jälkeen. Lopulta siitä tuli mustaenkeli joka oli Mikko Leppilampi. Hän antoi meille aseita käskien valmistautua pahimpaan.Sitten se mustaenkeli alkoi kadota pienentyen samoin kuin oli ilmestynytkin. Tämä oli jo ahdistava unena!
Useaan kertaan kertasin näitä unia mielessäni, jotta muistaisin ne vielä täydellisesti herättyäni. (Kävin aavistuksen valve-tilassa aukaisematta kuitenkaan silmiäni ja sain kuin sainkin uudestaan aina unenpäästä kiinni...)


Viikonloppuna saatamme käydä Kuopiossa keräily-, ja antiikkimessuilla. Minun rahatilanteeni ei uskoakseni ehdi kohentua siihen mennessä joten minulle on aivan sama, mikä päivä käyn ottamassa kyydin Kuopioon ja takaisin ollen ostamatta yhtikäs mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti