perjantai 19. lokakuuta 2012

Sweet weekend for everyone!

Oikein ihanan makeaa viikonloppua kaikille!!! =)

Sanoisinko nyt, että tämä päivä on ollut täysin vastakohta eiliselle.
Olen minä hieman kiukunnutkin (mikä on ihan normaalia..heh)mutta en samassa mittakaavassa kuin eilen kaikki ärsytti.

Tänään surukseni poika meni äitinsä luo ja sen perään me menimme sitten käymään naapurikaupungissa.
Tyttäreni tahtoi että ostaisin hälle viikonloppu herkuksi puna-namia kun kysyin:
- Mitä herkkua sinä tahdot että ostetaan kaupasta?
- ottetaan puna-namia!
- PUNA-NAMIA!? Mitä se oikein on? minä ihmettelemään ja asiaa isännältäkin kysymään hänen tullessaan autoon omilta kauppa asioiltaan eräästä liikkeestä.
- En minä tiedä, oli vastaus hänenkin suustansa.
Aloin miettiä asiaa todenteolla.
Sitten keksin, että tarkoittaako tyttömme irtokarkkeja joita isäntä joskus oli ostanut kaupasta antaen hälle pehmeitä nameja ja ne sattui olemaan osittain punaisia sillä ne sienet/tatithan ovat vaaleanpuna-valkoisia?





Siinä on kuvaa tyttäremme viikonloppu herkkunameista. Niistä "puna-nameista" :)

Äiti puolestaan osti itselleen herkkuna seuraavia ikisuosikkejaan...



Kuvan oikeanpuoleinen punainen pussi on nyt suosikkini!
mnom mnom... aikaisemmin pidin tuosta sinisestä pussista jossa oli sekä maito& tummasuklaapäällystettyjä vaahtokarkkimakeisia, silloin en tiennyt tosin että tässä punaisessa pussissa on VAIN niitä lemppareitani, eli vaalealla maitosuklaalla päällystettyjä...mmnom mnom mnom...

Tunnustettakoon tähän nyt, kun siitä on jo likemmäksi 10v kulunut aikaa, että eräänä talvena minä lähdin -30*c pakkasella kauppaan ostamaan näitä KÄVELLEN!
Matkaa oli varmasti lähemmäksi 2km/suunta, mutta silloinen asuinkumppanini oli nauttinut olutta enkä tahtonut tehdä matkaa liian nopeasti (olimme tainneet riidellä hieman) joten en siis lainannut hältä autoa mokoman matkan tekoon. Luullakseni se "riita" johtui siitä,että hän oli ostanut itselleen viikonlopuksi 6-packin olutta ja minulle LAUANTAI-karkkipussin!!!
Kun saunan jälkeen pyysin saada pientä lasillista hältä oluesta, niin sain vastaukseksi:
- HÖH, no kun mulle jää sitten niin vähän....
(lapsellista jhu-huu ja varsin selkeät ainekset olis ollu jo tälläiseen "Matti ja Mervi" tyyliseen riitaankin, mutta minä puin päälleni ja läksin sitten kaupan ollessa vielä auki ostamaan sen sinisen pussillisen Polly-nameja itselleni. :D
Taisinpa matkalta soittaa ystävällenikin kertoen asiasta.

Nykyisin(-kään) en ole pahemmin olutta juonut ja JOS juon, niin tumma ALKOHOLITON käy oikein hyvin, sillä en kaipaa siihen sitä alkoholia, vaan sen samaisen maun kun saa minun mielestäni varsin hyvin alkoholittomastakin. Eipään koske päähän seuraavana päivänä!


Siinä kaksi sellaista olut merkkiä joita minä henkilökohtaisesti olen suosinut, riippumatta olenko ollut tässä tilassa (raskaana) vai en.
Voin suositella muillekin- jotka vaan oluen mausta pitävät.

Tänään meinasin ottaa yhden saunan jälkeen, vaikka sitten sen kunniaksi että tänään alkoi rv 35+0 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti