maanantai 1. lokakuuta 2012

MMmmmmmmm.....

Että nämä porkkanat sitten voi olla HYVIÄ!!!!!!
Liekö minulla jokin puutos kun tuntuu että voisin napostaa/russuttaa/mussuttaa/rouskutella niitä loputtomiin. En tiedä, eikä tuo pahemmin kiinnostakaan. Terveellisiä ne kuitenkin on, jos vertaa, että söisin karkkia tai vaikka sipsejä samalla ruokahalulla. :D
Muutunkohan pian itsekin ihan porkkanaksi?

Tai jospa minun sisälläni ei olekaan "nauris" tai "lanttu" vaan "PORKKANA!" xD
Aij kamala.

Kävimme kirjastossa kun mies tuli töistä. Kerttu oli mukana myös. (siis minä kävin tyttömme kanssa kirjastossa sillä välin kun miesväki kävi asioimassa pankissa...)
Lainasimme jälleen vinonpinon uutta luettavaa (tytölle tietenkin).
Ja toki se piti uusia eräs Pupu Tupuna-kirjalaina nyt jo kolmannen kerran, sillä olen hukannut sen kirjan. Sitä ei löydy mistään! En käsitä.
Sakot välttääkseni se oli pakkoratkaisu. Onneksi lastenkirjoissa harvemmin on varauksia joten uusiminen onnistui.
Lainasimme mm. seuraavat kirjat: Hyvää yötä Puppe-, Viia hiiri rantalomalla-, eläinlapset-, sekä eräs traktori-aiheinen  teos lapsille. Kaikki olivat kovakantisia, sillä normisivut olisi liian kovilla meidän tytön käsissämme.
Kohta menemmekin hampaiden pesulle ja sitten petiin katselemaan kirjallisuutta.
Nyt neiti katsoo Puuha-Peteä vielä dvd:ltä.
Pianpahan tuo loppuu joten pääsee pitkäkseen. Minua ainakin hieman väsyttelee jo. Päivä meni varsin nopeasti kotosalla ollessa.

Jaahas, sehän loppui kuin tilauksesta. Dvd meinaan. Nyt kutsuu iltapuuhat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti