keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Hip-Hip- HURRAAA!!!!!


Näin ne päivät käy vähiin koulussa nimittäin.
Eilen olin vielä uskossa että minun ON suoritettava työssäoppimista 1vk ja sen päälle 1vk näyttöä (ammattiosaamistani) eräässä päiväkodissa. Tämä harjoittelu ja näyttö olisi alkanut ensi viikon maanantaina ja päättynyt siihen näyttöviikkoon ajalla 8.-12.10.2012. MUTTA:
Tänään sain aamupäivällä tietää että "minun ei tarvitse suorittaa uudestaan tutkinnosta näyttöä tältä osa-alueelta, koska olen sen aikaisemmassa opinnoissani jo osoittanut.,mutta saisin kuitenkin -niin halutessani, mennä harjoitteluosaan pariksi viikkoa ennen syyslomaa..."Minä valmentauduin henkisesti mutta huojentunein mielin pelkkään harjoitteluosan suorittamiseen.
Olin yhteydessä myöhemmin tutkinnon ohjaavaan opettajaan ja kerroin hänelle asiasta.
Hän aikoi soittaa minulle otettuaan selvää hieman asiasta lisää.
Iltapäivästä hän soittikin minulle ja kertoi seuraavaa:
- Sinun ei tarvitse mennä edes harjoitteluun (työssäoppimaan) kun toimitat kopiot edellisen oppilaitoksen todistuksistasi meille oman ryhmänohjaajasi lokeroon. Ilmoita sinne työssäoppimispaikkaasikin, että sinä et tulekaan, jos päätät olla menemättä sinne..."
- Voi kyllä ilmoitan! Ilomielin.
Näin ne asiat lutviutuu ja minä olen NIIN iloinen.
Huomenna olisi meillä (ja minulla varsinkin) nyt viimeinen tentti ennen äitiyslomalle jääntiä. Niinkin "kiva" aihealue, kuin RAVITSEMUS.
Siihen liittyen ajattelin kuitenkin huomenissa koulusta päästyäni leipoa kuivakakkua poikamme synttäreitä ajatellen viikonlopuksi jo valmiiksi.
Se saa luvan olla itävaltalainen kanelikakku.
Valmistuu melko vaivatta ja kuivakakkujen tapaan se on aika nopsa valmistaa muutenkin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti